Enkel Softclose Systeem

Waardering:
90 % of 100
Op voorraad
SKU
11391
€ 12,36
Een softclose systeem zorgt ervoor dat de deur zachtjes open- of dichtgaat. Wilt u een deur die zachtjes open- en dichtgaat? Bestel dan ons dubbel softclose systeem. Door de klemmetjes hoeft u geen gaatjes te boren in de rail, waardoor het systeem gemakkelijk te monteren is.
Meer informatie
Je moet inloggen om te prijzen te kunnen bekijken
Inloggen
Klantenreviews

Het softclose systeem is een optionele uitbreiding op alle railsystemen van Barnwoodweb. Het systeem zorgt ervoor dat er een vertraging is bij het sluiten of openen. De deur zal dus zachtjes sluiten of openen (afhankelijk waar u voor kiest). Voor € 14,95 heeft u een softclose systeem voor uw loftdeur! Wilt u een dat de deur zowel zacht opent als sluit? Bestel dan een dubbel systeem voor €27,90.

Het systeem heeft een compact ontwerp dat niet zichtbaar is achter op de rails. Het bevestigen van het systeem kan aan de muur of op de rails (dit wordt aangeraden). Een palletje op de deur zal opgepikt worden door het systeem waardoor de loftdeur afremt.

Het systeem is een optionele accessoire die zelf te monteren is voor situaties waarbij het afremmen van de schuifdeur voordeel biedt. Neem gerust contact op voor meer informatie.

Het enkel softclose systeem bestaat uit:

  • 1 compact ontworpen langwerpig kastje
  • Zwarte boutjes voor montage door de rails (optie 1)
  • Zwarte haakjes voor montage aan de rails inclusief inbussleutel (optie 2), u hoeft niet door staal te boren
  • Palletje voor op de deur inclusief stelblokje en inbussleutel

Het softclose systeem is niet geschikt voor de Modern RVS Bovenop en de Modern Spaak.

Meer informatie
Lengte 31
Breedte 2
Hoogte 3
Gewicht 0.3 kg
Klantvragen
Kan ik de producten komen bekijken?

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00.

Adres Taanderstraat 13

2222 BG KATWIJK

071 408 47 46

Openingstijden showroom

Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur

Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur

Zaterdag, zondag en feestdagen gesloten

Heb ik garantie op mijn producten

Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Neem contact met ons op als u problemen of moeilijkheden ondervindt met uw producten.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden wordt een toeslag van €125 berekend.

Bestaat de kans dat mijn deur gaat werken?

Deze kans bestaat bij al onze houten loftdeuren, want hout is een natuurproduct dat leeft. Hoe oud het hout ook is, uitgewerkt hout bestaat niet. Ook niet bij de concurrent. U heeft bij ons 2 jaar garantie op een deur. Heeft u een deur die is gaan werken en in uw ogen niet meer naar behoren is? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn product retour sturen?

Maatwerk producten

Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen, schuifdeurbeslag, deuren, gezaagd hout en overige producten waar specifieke maten worden opgegeven. Zijn de producten niet naar uw wens of niet naar de door u ingevoerde specificaties? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Standaard producten

Op niet-maatwerk producten heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw woonadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 9,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Via deze link kunt u lezen hoe dit het beste kan.

Om gebruik te maken van dit recht neemt u contact met ons op. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?

Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen.

Waar bezorgen jullie allemaal?

Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via info@barnwoodweb.nl of telefonisch op 071-4084746.

Tot waar worden de producten gebracht?

Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.

Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?

Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één keer worden uitgeleverd. Mocht u uw producten toch in deelleveringen willen ontvangen dan vragen wij hiervoor extra verzendkosten.

Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?

U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede adres rijden om uw bestelling op te halen.

Afhalen kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 uur en 16:00 uur.

Weet je niet (zeker) welke maat je nodig hebt? Gebruik dan onderstaande instructies om de juiste maat te bepalen.

Raillengte Minimaal 2 keer de deurbreedte
Vulbussen 35 mm (standaard inbegrepen)** 11,5 mm ruimte tussen de achterkant van de deur en de muur*
Vulbussen 40 mm 16,5 mm ruimte tussen de achterkant van de deur en de muur*
Vulbussen 50 mm 26,5 mm ruimte tussen de achterkant van de deur en de muur*

* Uitgaande van een deur met een dikte van 45 mm.
** Uitgezonderd van model Spaak, dit model heeft vulbussen van 40 mm standaard inbegrepen.

Bij plafond montage is de minimale benodigde ruimte tussen bovenkant deur en het plafond 17 cm

De verzending van toebehoren verloopt via een pakketdienst. Via de track & trace van de pakketdienst volg je eenvoudig jouw bestelling.

De actuele verzendtijden van toebehoren:

Toebehoren binnen 1-2 werkdagen*

* Doorgaans voor klanten vanuit Nederland de volgende werkdag geleverd wanneer de bestelling voor 15:00 uur geplaatst is.

Softclose (2.63 MB)